Пошуковий запит: (<.>A=Гуржій Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 51
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Гуржій Н. М. Концепція управління стратегічним маркетингом [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Сер. : Економіка і менеджмент. - 2011. - № 2. - С. 109-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsuem_2011_2_16
|
2. |
Гуржій Н. М. Розробка стратегічної програми маркетингового спостереження в торговельних підприємствах [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Сер. : Економіка і менеджмент. - 2012. - № 1. - С. 147-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsuem_2012_1_19
|
3. |
Гуржій Н. М. Інноваційні технології в туристичній індустрії [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій, А. В. Третинко // Сталий розвиток економіки. - 2013. - № 3. - С. 221-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_3_49
|
4. |
Гуржій Н. М. Механізм проактивного управління стратегічною маркетинговою стійкістю [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій // Вісник Одеського національного університету. Економіка. - 2013. - Т. 18, Вип. 2. - С. 57-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2013_18_2_9
|
5. |
Гуржій Н. М. Методичний підхід до обґрунтування стратегічної програми маркетингу [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2012. - № 4. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2012_4_17
|
6. |
Гуржій Н. М. Ризик-менеджмент стратегічного маркетингу [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2013. - Вип. 1. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2013_1_12
|
7. |
Гуржій Н. М. Методичні основи оцінки якості стратегічних маркетингових програм [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій // Економічні науки. Cер. : Облік і фінанси. - 2012. - Вип. 9(1). - С. 310-318. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2012_9(1)__46
|
8. |
Гуржій Н. Г. Теоретико-методичні аспекти стратегічного управління збутовою діяльністю підприємства [Електронний ресурс] / Н. Г. Гуржій // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2014. - Вип. 45. - С. 159-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2014_45_36
|
9. |
Гуржій Н. М. Світовий ринок зернових: тенденції та перспективи [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій, А. С. Свєрчкова // Сталий розвиток економіки. - 2013. - № 4. - С. 303-307. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_4_66
|
10. |
Гуржій Н. М. Місце керівника в механізмі реалізації маркетингових стратегій [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій // Економічні науки. Cерія : Облік і фінанси. - 2014. - Вип. 11(2). - С. 118-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2014_11(2)__19
|
11. |
Гуржій Н. Г. Діагностика стану ринку продукції м'ясопереробної галузі України [Електронний ресурс] / Н. Г. Гуржій // Економіка та управління АПК. - 2014. - № 2. - С. 46-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecupapk_2014_2_12
|
12. |
Гуржій Н. Г. Моделювання стратегічного управління збутовою діяльністю підприємств [Електронний ресурс] / Н. Г. Гуржій // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2014. - № 4. - С. 116-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2014_4_19
|
13. |
Гуржій Н. Г. Прогнозування збуту продукції м’ясопереробних підприємств [Електронний ресурс] / Н. Г. Гуржій // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2014. - № 5. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2014_5_13
|
14. |
Гуржій Н. М. Креативний маркетинг в системі стратегічного маркетингу [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Економічна. - 2011. - № 970. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhE_2011_970_12
|
15. |
Писаренко В. В. Оптимізація логістичного розподілу як напрямок удосконалення збутової стратегії м’ясопереробних підприємств [Електронний ресурс] / В. В. Писаренко, Н. Г. Гуржій // Проблеми економіки. - 2015. - № 1. - С. 218-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2015_1_28 Мета роботи - формування стратегії збутової діяльності м'ясопереробних підприємств, визначення механізму її реалізації та обгрунтування підходу щодо оптимізації логістичного розподілу продукції м'ясопереробних підприємств під час збуту. Запропоновано поетапну схему здійснення оптимізаційної процедури, що ставить за мету мінімізацію транспортних затрат під час фізичного розподілу продукції у збутовому каналі. На основі алгоритму Кларка-Райта на прикладі підприємства м'ясопереробної галузі визначено оптимальні маршрути перевезень, що враховують просторове розміщення місць збуту та обсяг товаропотоків. Побудовано схему транспортних маршрутів здійснення розподілу продукції, що є оптимальною за критерієм мінімуму затрат. У результаті апробації пропонованого підходу на досліджуваному підприємстві м'ясопереробної галузі визначено його результативність, що виражається у скороченні маршрутів перевезення - кілометровому виграші - та економії коштів під час транспортування продукції до точок збуту.
|
16. |
Гуржій Н. М. Методологічні основи вибору конкурентної стратегії підприємства [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 6(2). - С. 147-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_6(2)__30
|
17. |
Гуржій Н. М. Фінансовий потенціал як один із аспектів логістичного потенціалу [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій, Я. І. Шрамко, Т. В. Ухова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 6(2). - С. 147-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_6(2)__40
|
18. |
Гуржій Н. М. Впровадження екологістики у вітчизняну транспортну систему [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій, М. Ю. Бєлікова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 17(1). - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_17(1)__27
|
19. |
Гуржій Н. М. Методичний підхід щодо оцінки ефективності формування маркетингового стратегічного набору машинобудівного підприємства [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. - 2015. - Вип. 1(1). - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpaeiv_2015_1(1)__6
|
20. |
Гуржій Н. М. Управління якістю стратегічного маркетингу вітчизняних машинобудівних підприємств [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій // Молодий вчений. - 2015. - № 10(2). - С. 8-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_10(2)__3
|
| |