Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (9)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гуржій Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Гуржій Н. М. 
Концепція управління стратегічним маркетингом [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Сер. : Економіка і менеджмент. - 2011. - № 2. - С. 109-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsuem_2011_2_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 596.347 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Гуржій Н. М. 
Розробка стратегічної програми маркетингового спостереження в торговельних підприємствах [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Сер. : Економіка і менеджмент. - 2012. - № 1. - С. 147-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsuem_2012_1_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 469.538 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Гуржій Н. М. 
Інноваційні технології в туристичній індустрії [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій, А. В. Третинко // Сталий розвиток економіки. - 2013. - № 3. - С. 221-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_3_49
Попередній перегляд:   Завантажити - 93.999 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Гуржій Н. М. 
Механізм проактивного управління стратегічною маркетинговою стійкістю [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій // Вісник Одеського національного університету. Економіка. - 2013. - Т. 18, Вип. 2. - С. 57-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2013_18_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 509.721 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Гуржій Н. М. 
Методичний підхід до обґрунтування стратегічної програми маркетингу [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2012. - № 4. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2012_4_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 99.934 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Гуржій Н. М. 
Ризик-менеджмент стратегічного маркетингу [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2013. - Вип. 1. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2013_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 181.549 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Гуржій Н. М. 
Методичні основи оцінки якості стратегічних маркетингових програм [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій // Економічні науки. Cер. : Облік і фінанси. - 2012. - Вип. 9(1). - С. 310-318. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2012_9(1)__46
Попередній перегляд:   Завантажити - 310.285 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Гуржій Н. Г. 
Теоретико-методичні аспекти стратегічного управління збутовою діяльністю підприємства [Електронний ресурс] / Н. Г. Гуржій // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2014. - Вип. 45. - С. 159-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2014_45_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 429.56 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Гуржій Н. М. 
Світовий ринок зернових: тенденції та перспективи [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій, А. С. Свєрчкова // Сталий розвиток економіки. - 2013. - № 4. - С. 303-307. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_4_66
Попередній перегляд:   Завантажити - 123.539 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Гуржій Н. М. 
Місце керівника в механізмі реалізації маркетингових стратегій [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій // Економічні науки. Cерія : Облік і фінанси. - 2014. - Вип. 11(2). - С. 118-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2014_11(2)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 432.958 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Гуржій Н. Г. 
Діагностика стану ринку продукції м'ясопереробної галузі України [Електронний ресурс] / Н. Г. Гуржій // Економіка та управління АПК. - 2014. - № 2. - С. 46-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecupapk_2014_2_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 514.649 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Гуржій Н. Г. 
Моделювання стратегічного управління збутовою діяльністю підприємств [Електронний ресурс] / Н. Г. Гуржій // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2014. - № 4. - С. 116-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2014_4_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 459.764 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Гуржій Н. Г. 
Прогнозування збуту продукції м’ясопереробних підприємств [Електронний ресурс] / Н. Г. Гуржій // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2014. - № 5. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2014_5_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 494.461 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Гуржій Н. М. 
Креативний маркетинг в системі стратегічного маркетингу [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Економічна. - 2011. - № 970. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhE_2011_970_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 262.776 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Писаренко В. В. 
Оптимізація логістичного розподілу як напрямок удосконалення збутової стратегії м’ясопереробних підприємств [Електронний ресурс] / В. В. Писаренко, Н. Г. Гуржій // Проблеми економіки. - 2015. - № 1. - С. 218-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2015_1_28
Мета роботи - формування стратегії збутової діяльності м'ясопереробних підприємств, визначення механізму її реалізації та обгрунтування підходу щодо оптимізації логістичного розподілу продукції м'ясопереробних підприємств під час збуту. Запропоновано поетапну схему здійснення оптимізаційної процедури, що ставить за мету мінімізацію транспортних затрат під час фізичного розподілу продукції у збутовому каналі. На основі алгоритму Кларка-Райта на прикладі підприємства м'ясопереробної галузі визначено оптимальні маршрути перевезень, що враховують просторове розміщення місць збуту та обсяг товаропотоків. Побудовано схему транспортних маршрутів здійснення розподілу продукції, що є оптимальною за критерієм мінімуму затрат. У результаті апробації пропонованого підходу на досліджуваному підприємстві м'ясопереробної галузі визначено його результативність, що виражається у скороченні маршрутів перевезення - кілометровому виграші - та економії коштів під час транспортування продукції до точок збуту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 656.296 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Гуржій Н. М. 
Методологічні основи вибору конкурентної стратегії підприємства [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 6(2). - С. 147-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_6(2)__30
Попередній перегляд:   Завантажити - 583.193 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Гуржій Н. М. 
Фінансовий потенціал як один із аспектів логістичного потенціалу [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій, Я. І. Шрамко, Т. В. Ухова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 6(2). - С. 147-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_6(2)__40
Попередній перегляд:   Завантажити - 258.164 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Гуржій Н. М. 
Впровадження екологістики у вітчизняну транспортну систему [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій, М. Ю. Бєлікова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 17(1). - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_17(1)__27
Попередній перегляд:   Завантажити - 269.828 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Гуржій Н. М. 
Методичний підхід щодо оцінки ефективності формування маркетингового стратегічного набору машинобудівного підприємства [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. - 2015. - Вип. 1(1). - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpaeiv_2015_1(1)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 423.989 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Гуржій Н. М. 
Управління якістю стратегічного маркетингу вітчизняних машинобудівних підприємств [Електронний ресурс] / Н. М. Гуржій // Молодий вчений. - 2015. - № 10(2). - С. 8-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_10(2)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.885 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського